februarie 6, 2019

Cheia pentru o viață sănătoasă

image

Nivelul succesului este determinat de disciplină și perseverență. Câteodată această disciplină presupune o serie de compromisuri, o serie de regrete și refuzuri, însă mereu va fi profitabilă. În cazul nostru, disciplina alimentară este cheia succesului.

Ne apropiem de finalul serialului nostru, Dieta Sufletului, pe care l-am gândit pentru a-ți veni în ajutor, dar mai ales pentru a-ți arăta că se poate – primul pas e cel mai greu. De-a lungul celor trei luni de program Reset m-am văzut pusă în situații pe care le-am gestionat câteodată cu greu, dar le-am dus până la capăt cu bine deoarece știam teoria, știam de ce corpul meu reacționează într-un anume fel. Se spune că practica este cea care ne dă dureri de cap, însă fără o teorie bine însușită și înțeleasă, practica va fi imposibilă.

Așadar, iată un rezumat al teoriei Reset pe care eu am acumulat-o în cele 3 luni de program și pe care, în continuare, o aplic:

În primul rând, învață ce înseamnă să mănânci mai sănătos. Adică să alegi alimente sezoniere și locale, să îți faci  un plan alimentar diversificat, cu alimente bogate în nutrienți. Pe parcursul fiecărei zile consumă legume și, în cantități moderate, fructe, care trebuie privite mai degrabă  ca o completare a alimentației (în cazul  în care există probleme mai mari cu greutatea corporală). Motivul este nivelul de zahăruri pe care îl conțin.

Apoi, nu sări nicio masă și mănâncă din 3 în 3 ore. Cantitatea și frecvența te vor salva de senzația de foame și vei înțelege că toate deciziile greșite în trecut au fost luate din cauza foamei. Regula de 3 ore te va ajuta să gândești la rece, iar atunci când vei avea de făcut cumpărături sau când vei fi invitat la o petrecere, nu te va ghida stomacul, ci mintea. Cu o alimentație curată te vei întoarce la gusturile de bază și te vei obișnui cu arome naturale care conțin proteine, carbohidrați, nutrienți, zahăruri, vitamine etc.

Hrana reprezintă o sursă de plăcere pentru foarte mulți dintre noi, așa că asigură-te că în meniul tău sunt alimente preferate, dar și alimente cu conținut de nutrienți importanți. Dacă le vei include pe toate acestea, corpul tău nu îți va cere mai multă hrană, ci îți va fi bine de-a dreptul. Treptat, începând cu a doua lună, va trebui să reduci cantitățile de carbohidrați din planul tău alimentar.

Intră ultra-rapid în forma mult dorită cu ajutorul RESET – programul urmat și de Iby și ai 50% reducere până pe 15 februarie! Folosește codul de voucher oferit de Iby: SlabesteAcum

Din fericire, fiindcă nu le reduci brusc și fiindcă schimbarea se instalează treptat, ulterior le vei putea elimina în totalitate din mesele zilnice. Este doar o chestiune de timp, disciplină și perseverență. La final corpul tău te va răsplăti și vei descoperi că nici nu îți mai lipsesc aceste alimente. Vei fi uimit/ă de rezultatul eforturilor tale. Nu numai în greutate vei scădea, ci te vei simți mai bine, mai energică, pielea ta va fi mai sănătoasă și hidratată.

În tot  acest timp nu uita de consumul de apă, cea mai importată sursă de hidratare. Apa accelerează metabolismul și arderea caloriilor, iar în acest fel ajută organismul să rămână sănătos.

Ultima lună de program va fi și cea mai ușoară deoarece deja vei fi acumulat informațiile nutriționale și le vei fi pus în practică pentru a te menține sănătos. Capeți experiență și transformarea ta devine din ce în ce mai vizibilă. Vei știi cum să îți faci un plan alimentar pentru următoarea perioadă și vei putea să introduci în stilul tău de viață sănătos mai multe modalități de a pierde în greutate. Una dintre acestea poate fi intermittent fasting, pe care eu l-am folosit ca să accelerez procesul în ultimele două luni de program.

Acest concept înseamnă alternarea de perioade scurte în care se mănâncă cu perioade scurte în care NU se mănâncă. De exemplu, într-o zi, timp de 8 ore vei avea 3 mese principale (fără gustări), iar în restul orelor nu mai consumi nimic.

Intermittent fasting este ușor de adaptat când ai măcar trei luni de zile în care mănânci sănătos și ai obiceiuri sănătoase. Trecerea bruscă de la un stil de viață cu mulți carbohidrați și zahăruri la această modalitate nu este sănătoasă și nici nu este recomandată.

Exercițiul pe care ți-l propun săptămâna aceasta:

Încearcă să nu mai percepi regulile nutriționale drept restricții, ci pas cu pas fii mai disciplinată cu alimentația ta. Respectă pașii de urmat pentru o viață sănătoasă, nu te grăbi cu aceste reguli, ci acordă timp de acomodare corpului și organismului tău (metoda baby steps). Fii prieten cu tine și bucură-te de mesele tale zilnice pentru a se obișnui din nou cu gusturi sănătoase.

Acum disponibil și programul de coaching transformațional pentru slăbire rapidă, desfășurat de Andra cu Iby pentru transformarea sa fizică spectaculoasă.

Programul de food coaching include atât consultanță nutrițională, cât și sesiuni motivaționale în care vei primi tot suportul și instrumentele necesare pentru a depăși perioadele de platou, poftele emoționale și blocajele de demotivare.

Dă-ne un email la hey@andramunteanu.ro și ocupă unul din cele 7 locuri disponibile lunar pentru programări. Locurile se ocupă în ordinea sosirii cererilor, în măsura disponibilității lor.

share:

Comments (No Responses )

No comments yet.